6. Linia frontu
W tej grze również trzeba przejąć kontrolę nad terenem, z tą różnicą, że nie należy koncentrować się na wybranych punktach, a trzeba całkowicie wyprzeć przeciwnika z danego obszaru.
Drużyny powinny być jednakowo liczebne i dysponować jednakową siłą ognia. Respawn'y powinny być położone na dwóch różnych krańcach obszaru gry, który powinien być ograniczony nie tylko na długość, ale i na szerokość, żeby ograniczyć możliwość ataku z flanki, gdyż sensem tej rozgrywki jest szturm i zmuszanie przeciwnika do odwrotu za pomocą odpowiednio rozłożonej na całej linii siły ognia i wzajemnego wspierania się ogniem zaporowym. Należy wyznaczyć też dwie linie, za które należy zepchnąć przeciwnika (sugestia: odległość linii od respawn'u powinna wynosić 1/4 długości pola walki, tj. odległości między dwoma respawn'ami. Jeśli wszyscy gracze danej drużyny znajdą się za swoją "linią ostateczną", a przynajmniej jeden gracz przeciwnika jest w "strefie środkowej" (tj. między "liniami ostatecznymi"), drużyna zepchnięta przegrywa.
Żeby gra nie skończyła się zanim utworzy się jakikolwiek front i żeby stworzyć wrażenie ciągłej walki i ciągle nadchodzących posiłków, odżywanie w respawn'ie musi być nieograniczone.