Unlimited HostingFree Drupal ThemesFree Drupal Themes
Logowanie
Szukaj

6. Linia frontu

W tej grze również trzeba przejąć kontrolę nad terenem, z tą różnicą, że nie należy koncentrować się na wybranych punktach, a trzeba całkowicie wyprzeć przeciwnika z danego obszaru.

Drużyny powinny być jednakowo liczebne i dysponować jednakową siłą ognia. Respawn'y powinny być położone na dwóch różnych krańcach obszaru gry, który powinien być ograniczony nie tylko na długość, ale i na szerokość, żeby ograniczyć możliwość ataku z flanki, gdyż sensem tej rozgrywki jest szturm i zmuszanie przeciwnika do odwrotu za pomocą odpowiednio rozłożonej na całej linii siły ognia i wzajemnego wspierania się ogniem zaporowym. Należy wyznaczyć też dwie linie, za które należy zepchnąć przeciwnika (sugestia: odległość linii od respawn'u powinna wynosić 1/4 długości pola walki, tj. odległości między dwoma respawn'ami. Jeśli wszyscy gracze danej drużyny znajdą się za swoją "linią ostateczną", a przynajmniej jeden gracz przeciwnika jest w "strefie środkowej" (tj. między "liniami ostatecznymi"), drużyna zepchnięta przegrywa.

Żeby gra nie skończyła się zanim utworzy się jakikolwiek front i żeby stworzyć wrażenie ciągłej walki i ciągle nadchodzących posiłków, odżywanie w respawn'ie musi być nieograniczone.

Nowi użytkownicy
  • Jumbo
  • Dziadu
  • Honki
  • Aiven
  • Trolik93
Kto przegląda
W tej chwili stronę przegląda 0 użytkowników i 0 gości.
Subskrybuj
Subskrybuje zawartość